- 1 500 Ft Saját Buildex
Termék katalógus Leírás elrejtése

Miben van szüksége tanácsra?

Termék információ
Megrendelések, panaszok A vásárlásról

Panaszok és visszaküldések

Arra törekszünk, hogy termékeink a lehető legnagyobb mértékben kielégítsék vásárlóinkat. Ha mégis előfordul, hogy a szállítás során vagy a szavatossági időn belül hibát talál rajta, akkor Önnek jogában áll tiltakozni. Panasz vagy visszaküldés feldolgozása során az alábbiak szerint járjon el:

Panasz

 Átvételkor azonnal ellenőrizze az összes árut. Nagyon fontos , hogy az esetleges hiányosságokat a fuvarozói fuvarlevélbe jegyezze fel , és foglalással fogadja a küldeményt.

A reklamációs űrlapon keresztül üzenetet küld nekünk a rendelési számmal, melyhez csatolja a hibáról készült fényképes dokumentációt és a megoldási javaslatot (pl. a hibás alkatrész cseréje, anyagi kártérítés, visszaküldés). Az áru nem szabványos állapotát az átvételkor legkésőbb a kiszállítást követő 3 napon belül, a hiba szavatossági időn belüli megnyilvánulását az észlelést követően haladéktalanul jelezze.

Áruk visszaküldése indoklás nélkül

A vásárló a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül elállhat az adásvételi szerződéstől. Visszaküldési kérelmét mindig először küldje el hozzánk az egyéb kérdések esetén az űrlapon keresztül, hogy meg tudjuk szervezni az áru visszaküldésének módját és hova. Az áru átvétele után visszatérítjük a kifizetett összeget, csökkentve a tényleges szállítási költségekkel.

törvény 13. §-a értelmében a panaszt a benyújtástól számított 30 napon belül elbírálják. Eltérő rendelkezés hiányában minden hirdetett árura 24 hónapos szabványos jótállási időszak vonatkozik. Felhívjuk figyelmét, hogy a szerződési feltételeknek megfelelően a vásárló kérésére módosított, módosított termékek nem igényelhetők és nem küldhetők vissza.

Často se nás ptáte
Mit kell ellenőrizni az átvételkor?

Ellenőrizze, hogy a megfelelő árut megfelelő mennyiségben és minőségben kapta-e meg, és a csomagolás vagy a termék nem sérült-e. Minden hiányosságot a fuvarlevélben rögzíteni kell.

Sérült küldeményt kell átvennem?

A nem szabványos állapotú árut foglalással visszautasíthatja, de ha egy nagyobb terméknek csak egy része sérült, javasoljuk a hiba beírását a szállítólevélbe, foglalással elfogadni és csak az adott alkatrészre érvényesíteni.

Hová kell küldeni az árut?

Az igényelt vagy visszaküldött áruk elküldésére vonatkozó utasításokat kérésének feldolgozása után e-mailben kapja meg. Kérjük, várja meg az értesítést.

Ki finanszírozza a postaköltséget?

Reklamáció és az áru visszaküldése esetén a vevő állja a postaköltséget.

Egyéb kérdések

tartozékokat keres a kosarában lévő termékekhez?

Ebben a menüben érhető el.

1500 Ft
Cookie-kat használunk

A sütiknek köszönhetően az e-shop a lehető legegyszerűbbé teszi a böngészést. Egy kattintással beleegyezik azok biztonságos használatába.

Részletes beállítások

A legkényelmesebb, személyre szabott megtekintés. A sütiknek köszönhetően ezt meg tudjuk oldani. A kosár megjegyzi a vásárlást, nem kell bosszantó adatokat megadnia kijelentkezés nélkül, és csak a releváns tartalom jelenik meg. Az, hogy mit oszt meg velünk, teljesen Önön múlik, de minden maximális biztonságban lesz.

Az oldal megfelelő működéséhez szükséges adatok, amelyeket mindig engedélyezni kell.

Segítenek megérteni, hogy mi érdekelheti Önt, mi alapján tekinti meg oldalunkat, mi nem működik számunkra az oldalon stb.

Lehetővé teszik számunkra, hogy releváns tartalmakat mutassunk meg az Ön által nálunk meglátogatott termékek, cikkek és oldalak alapján.

Nekik köszönhetően a hirdetési szpotjainkon és más hálózatokon azt fogja látni, ami érdekli Önt, nem pedig az oda nem illő, véletlenszerű kampányokat.